Forum Imperium Tzara Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wady/zalety arabów Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Radanat
Moderator Główny



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Musuł

PostWysłany: Pon 12:32, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

Zalety:
Janczarzy są szybcy i mocni
warsztat magów który pozwala na robienie dowolnego przedmiotu
Potrawią robić szybkie Dżiny
Najtańsza jednostka bojowa Wojownik Dżihadu (Nawet tylko 32 jedzenia).
Najpotężniejsza magia ofensywna.

Wady:
Większość jednostek ma obniżony atak i obrone
Większość jednostek jest słaba
Brak Manekinów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radanat dnia Pią 13:53, 04 Maj 2007, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Oluseq
Dowódca



Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:50, 03 Maj 2007 Powrót do góry

Warsztat magów jest super...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek
Łucznik



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 6:25, 04 Maj 2007 Powrót do góry

zgadzam się, że warsztat to niesamowita zaleta, jednak co do dżinów - tu sie nie zgodze. Mają i mało życia i mało ataku i mało obrony. Najgorsza z tych lepszych jednostek do przywołania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wester
Łucznik



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: from hell

PostWysłany: Pią 12:41, 04 Maj 2007 Powrót do góry

Ale za to fajnie wyglądają i są szybkie, dużo szybsze od golemów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DeadMAN
Szkielet



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Forum

PostWysłany: Pią 13:00, 04 Maj 2007 Powrót do góry

Do zalet bym dodał :
Najtańsza jednostka bojowa Wojownik Dżihadu (Nawet tylko 32 jedzenia).
Najpotężniejsza magia ofensywna.
Co ma znaczyć zaleta: Mają dużo jednostek?. To jest zaleta ?

Ja bym dodał do wad :
Brak Manekinów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radanat
Moderator Główny



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Musuł

PostWysłany: Pią 13:52, 04 Maj 2007 Powrót do góry

Dzięki DEADMANIE.Dodam te wady i zalety Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mishi
Administrator



Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:07, 04 Maj 2007 Powrót do góry

Każda jednostka ma premie w ataku czy obronie, a jak jest dużo wariantów można szybko pokonać wroga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wester
Łucznik



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: from hell

PostWysłany: Śro 16:35, 09 Maj 2007 Powrót do góry

Najbardziej podoba mi się motyw z wojownikami dżihadu. Komp mnie atakuje chce wyrżnąć moich chłopów, a chłopi stają się całkiem niezłą piechotą mordującą najeźdźców.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radanat
Moderator Główny



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 64 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Musuł

PostWysłany: Śro 16:54, 09 Maj 2007 Powrót do góry

No to jest dobre Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wester
Łucznik



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: from hell

PostWysłany: Wto 14:56, 15 Maj 2007 Powrót do góry

Arabowie mają parę dobrych czarów. Na polu bitwy nekromancja, tworzy się oddział szkieletów. Ognisty deszcz- potężny ofensywny czar. Magiczna wizja, też przydatne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zymek
Łucznik



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 15:05, 15 Maj 2007 Powrót do góry

magiczne wizje wymiatają. dzięki nim możesz sie zabawić z wrogiem i widzieć dokładnie co on planuje, gdzie i jakie ma wojsko, zwiedzić sobie jego obóz. Nie mal to jest tak fajne jak motyw ze szpiegiem, o tyle, że magicznej wizji nie można powstrzymać Smile a co do ognistego deszczu - jest dobry na budynki i nie warto go używać na ludzi bo łatwo o samozniszczenie Very Happy gdyby nie ten fakt, że rzadko kiedy wróg jest taki tępy i stawia swe jednostki w zwartym szyku, to czar ten dawałby nam przewagę w każdej bitwie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wester
Łucznik



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: from hell

PostWysłany: Wto 21:01, 15 Maj 2007 Powrót do góry

Ale można przynajmniej spowolnić wojsko przeciwnika. A próbowałeś takiego maga wysłać na pola? Nic nie zostaje po magicznym deszczu. Pole niby tylko 200 sztuk drewna, jednak zawsze to coś. Ognisty deszcz jest najlepszym czarem ofensywnym, niszczy wszystko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT